Przejdź do treści

Harmonia Ciała i Głosu w Ruchu

14.09 ND 12:00

Pro­po­nu­je­my dwu­go­dzin­ne zaję­cia holi­stycz­ne otwie­ra­ją­ce emo­cjo­nal­nie oraz uru­cha­mia­ją­ce cia­ło i głos ludzki.

W pro­gra­mie: relak­sa­cja (tech­ni­ki odde­cho­we), ruch (ćwi­cze­nia inspi­ro­wa­ne teatrem fizycz­nym, ele­men­ty współ­cze­snej pan­to­mi­my), głos (ćwi­cze­nia emi­sji gło­su, ryt­micz­ne oraz wspól­ny śpiew). Dzię­ki takie­mu zesta­wo­wi uczest­nik popra­wia koor­dy­na­cję rucho­wą oraz har­mo­nij­nie roz­wi­ja obszar odde­cho­wo-ryt­micz­no-gło­so­wy. Anga­żu­jąc czło­wie­ka psy­cho­fi­zycz­nie uspo­ka­ja­my jego umysł, pozwa­la­my mu na bez­piecz­ne uwal­nia­nie emo­cji cia­łem i dźwię­kiem. Chce­my dać uczest­ni­kom wie­lo­wy­mia­ro­wy zestaw zajęć, któ­re mają na celu dogłęb­nie i na róż­ne spo­so­by roz­bu­dzić wyobraź­nię, pozwo­lą na eks­plo­ro­wa­nie prze­strze­ni ruchem cia­ła i gło­sem oraz zapew­nią tak potrzeb­ny a w zasa­dzie nie­zbęd­ny dla nas kon­takt z dru­gim czło­wie­kiem. Wszyst­kie te ele­men­ty będą się wza­jem­nie uzu­peł­niać, sty­mu­lo­wać i poma­gać w uzy­ska­niu lep­szych rezul­ta­tów. Zaję­cia odby­wa­ją się w rado­snej i twór­czej atmos­fe­rze z uważ­no­ścią na dru­gie­go człowieka.

Dla kogo? Dla każdego!


Dla osób, któ­re chcą się poru­szyć nie tyl­ko fizycz­nie, ale też wewnętrz­nie. Stwa­rza­my warun­ki do wsłu­cha­nia się w sie­bie i budo­wa­nia kon­tak­tu z cia­łem w poczu­ciu bez­pie­czeń­stwa i wza­jem­ne­go sza­cun­ku. To czas, by się zatrzy­mać, zin­te­gro­wać i odczu­wać pełniej.

Co zabrać?

Wygod­ny strój, otwar­tość na nowe doświad­cze­nia i goto­wość do działania!

Plan zajęć

30min – relak­sa­cja
40min – ruch
10min – prze­rwa
40min – głos

Prowadzący:

Ire­ne­usz Woja­czek
Olga Rusin

Zgłoszenia:

696 377 911

olgarusin@gmail.com 


Prze­strzeń Muzy­ki Współ­cze­snej Hash­tag Lab współ­fi­nan­su­je Mia­sto Sto­łecz­ne War­sza­wa.
Patro­nem medial­nym Prze­strze­ni Muzy­ki Współ­cze­snej Hash­tag Lab jest POLMIC​.PL. i Dwój­ka Pol­skie Radio.

Więcej o prowadzących:

Ire­ne­usz Wojaczek

Rzeź­biarz, arty­sta pla­styk, gra­fik, wszech­stron­ny aktor. Absol­went Aka­de­mii Sztuk Pięk­nych w War­sza­wie na wydzia­le rzeź­by. Teatrem zaj­mu­je się od 2012 roku, kształ­cił swo­je umie­jęt­no­ści w War­szaw­skim Cen­trum Pan­to­mi­my oraz w Stu­dio Teatral­nym Kadr. Absol­went Labo­ra­to­rium Maisne­ra oraz Micha­el Che­khov Stu­dio Poland. Obec­nie stu­diu­je w War­szaw­skiej Szko­le Fil­mo­wej. Posia­da łącz­nie 7 lat  nauki i tre­nin­gu sztu­ki aktor­skiej, 13 lat doświad­cze­nia jako aktor mim oraz 8 lat doświad­cze­nia jako aktor dra­ma­tycz­ny. Czyn­nie uczest­ni­czył w wie­lu kur­sach i warsz­ta­tach pro­wa­dzo­nych przez wybit­nych akto­rów i reży­se­rów, takich jak Lio­nel Menard, Alek­san­der Nean­der, Wol­fram Bode­ker, Greg Gold­ston, Radim Vizva­ry. Uczest­ni­czył w warsz­ta­tach aktor­kich pro­wa­dzo­nych przez reży­ser­kę Jago­dę Szelc oraz reży­se­ra­mi castin­gów m.in. Zbi­gnie­wem Dzię­gie­lem, Mał­go­rza­tą Adam­ska, Nad­ią Lebik, Moni­ką Figu­rą, Pau­li­ną Kraj­nik. Współ­pra­co­wał z Teatrem Wiel­kim Ope­rą Naro­do­wą w War­sza­wie, War­szaw­ską Ope­rą Kame­ral­ną, Teatrem Dra­ma­tycz­nym m. st. War­sza­wy, Teatrem Wiel­kim im. Sta­ni­sła­wa Moniusz­ki w Pozna­niu i inny­mi insty­tu­cja­mi kul­tu­ral­ny­mi. Wystę­po­wał rów­nież na wie­lu festi­wa­lach w kra­ju i za gra­ni­cą m.in. w Por­tu­ga­li na festi­wa­lu “Festi­val Pro­jec­to Em Canal”. Grał w spek­ta­klach Teatru Pla­stycz­ne­go Lesz­ka Mądzi­ka. Stwo­rzył ponad 30 prze­róż­nych kre­acji aktor­skich na deskach teatral­nych. Pośród zna­nych tytu­łów były to “Cza­row­ni­ce z Salem” Artu­ra Mil­le­ra, “Dobrze się kła­mie w miłym towa­rzy­stwie” na pod­sta­wie fil­mu Paolo Geno­ve­se, ” Słu­ga dwóch panów” Car­lo Gol­go­ni, “Bądź­my poważ­ni na serio“ ‘ Osca­ra Wil­de­’a, „The End” na pod­sta­wie „To pięk­ny koniec świa­ta” „Juste la fin du mon­de” Jean-Luca, “Meto­da selek­cji” – na pod­sta­wie “Meto­da Grön­hol­ma” Jor­di Gal­ce­ran Lagarce’a. “Powiem mamie” na pod­sta­wie „Poobied­nie igrasz­ki” Romy Mahieu, ‘Legen­da Bał­ty­ku Feliks Nowo­wiej­ski’ w reży­se­rii Rober­ta Bon­da­ry, ‘Kurt Weill – Sie­dem Grze­chów Głów­nych” Reży­se­ria Mika Rosen­feld, “Miss HIV” Macie­ja Kowa­lew­skie­go, „Zamę­żek” na pod­sta­wie „Oże­nek” Miko­ła­ja Gogo­la oraz wie­lu innych. Wystą­pił w kil­ku seria­lach tele­wi­zyj­nych oraz etiu­dach fil­mo­wych. Instruk­tor Sztu­ki pan­to­mi­my oraz peda­gog teatralny.

Olga Rusin

Śpie­wacz­ka, aktor­ka, peda­gog. Jako peda­gog i pre­le­gent pro­wa­dzi­ła wykła­dy, audy­cje i warsz­ta­ty w Naro­do­wym Insty­tu­cie im. Fry­de­ry­ka Cho­pi­na. Współ­pra­co­wa­ła mię­dzy inny­mi z Teatrem Powszech­nym i Teatrem Stu­dio w War­sza­wie, Teatr Roz­ma­ito­ści w War­sza­wie, przy­go­to­wu­jąc akto­rów do zadań sce­nicz­no-muzycz­nych. Jako solist­ka zwią­za­na była z Naro­do­wym Teatrem im L. Janac­ka w Brnie, Teatrem Pol­skim w Pozna­niu czy War­szaw­ską Ope­rą Kame­ral­ną. Jest lau­re­at­ką nagród zdo­by­tych na mię­dzy­na­ro­do­wych kon­kur­sach wokal­nych, takich jak: 1 miej­sce w kon­kur­sie muzycz­nym „Prof. Dr. Josef Dichler & Kimi­ko Sato Wet­t­be­werb” (Wie­deń 2016), nagro­da B. Sme­ta­ny oraz nagro­da spe­cjal­na Towa­rzy­stwa Muzycz­ne­go V. Kapra­lo­vej w Toron­to na 12th Mont­re­al Inter­na­tio­nal Voice Com­pe­ti­tion (Mont­re­al 2013); 2 miej­sce na Inter­na­tio­nal Vocal Com­pe­ti­tion of Anto­nin Dvo­řák (Kar­lo­ve Vary 2011). Od 15 lat pro­wa­dzi stu­dio wokal­ne Vocal Art Pro­ject w któ­rym uczy śpie­wu i popraw­nej emi­sji gło­su. Od trzech lat pra­cu­je z mło­dy­mi adep­ta­mi sztu­ki aktor­skiej ucząc impo­sta­cji gło­su w Stu­dio Teatral­nym Kadr.

Bilety

Wstęp wolny

Wkrótce